Save Western Civilization > Save Serbia

ALL JTFERS WHO SPEAK SWEDISH!!

(1/6) > >>

Serbian Cetnik (šumadinac):
Please write to the newspaper "SydSvenskan" a letter of complaint. They write lies of Sarajevo, That the Serbs were Agressors and other [censored] lies.

I wrote this letter and hopefully you guys will write aswell.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Hej

När jag läste tidningen imorse kunde jag inte tro vad jag läste, jag kunde inte förstå att någon fortfarande tror på propaganda från 91-93. Sarajevo var aldrig belägrat, 100 000 människor dog inte, inte ens om du räknar med båda sidorna. Jag har länkat till en dokumentär film på engelska med serbisk undertext.
Förhoppningsvis förstår ni engelska. Jag är trött på att Serber fortfarande kallas mördare och att de startade krig när det finns så mycket bevis att det var tvärtom.

Vad som gjorde att jag var tvungen att skriva till er var vad ni skrev i artikeln var "Var som helst och när som helst kunde bomberna och krypskyttarna slå till - mot människor som köade för bröd eller promenerade med sina barn".

Enligt FNs egna undersökning visade sig att muslimerna bombade sina egna vid tre tillfällen i Sarajevo, medvetet.

Allt jag säger finns med i dokumentären. "The Avoidable War"

Del I
http://video.google.com/videoplay?docid=5860186121153047571&q=serbia%2C+avoidable+war&hl=en
Del II
http://video.google.com/videoplay?docid=6371060303901674397&q=serbia%2C+avoidable+war&hl=en

Efter att ni har sett denna dokumentären finns det ingen anledning för er att ljuga i artiklarna, Men om jag ser en till falsk artikel så kan jag lova er att jag kommer uppmana alla Serber, Greker, Ryssar, Polacker och alla Pro-Serbiska intelektuella att bojkotta SydSvenskan.

Hade Expressen eller Aftonbladet skrivit artikeln hade det inte varit så förvånande, de är tabloid tidningar. SydSvenskan däremot, en respekterad morgontidning.

Tack för att ni läste, förhoppningsvis läser ni på lite innan ni skriver lögner.

Milos Mircetic

Husar:
Good job, Serbian Cetnik...
I hope it will be kind of useful..... :-[

I myself phoned twice to "ARTE", the so called franco-GERMAN tv canal,
when they were saying Vojvodina is a magyar "region" !!!!!!!!!!

Another one, I phoned them about an emission on a handful of pityful "Serbian" skin-heads...
I told them, since "neo"-NAZIS seem to interest them sooo much,
WHY DIDN'T THEY MAKE A TV EMISSION/DOCUMENTARY ABOUT NAZICROAT "thompson"  's "concerts" ?...

They answered me, they won't do such a documentary !!!!!

>:( >:( >:(

Yet, at least once in a week,
they sympathize with Balkanic NAZIS,
such as NAZICROATS, ALBANAZIS,
BOSNOMUSSLIMNAZIS...

>:( >:( >:(

I feel SUCH a GREAT RAGE in me.

Srbin:
Nice Serbian Cetnik.

And yes Husar, I am too, very angry when I hear and when I read lies, and especially when it sounds like they are 100 % convinced that the serbs were the agressors!  >:( >:( >:(

DALMACIJA:
Good, good, good job Serbian Cetnik!

But where did you learn to speak Swedish? ? ? ?

Great work comrade. Just continue!

Srbin:

--- Quote from: DALMACIJA on December 13, 2007, 06:22:59 AM ---Good, good, good job Serbian Cetnik!

But where did you learn to speak Swedish? ? ? ?

Great work comrade. Just continue!

--- End quote ---

You know swedish too?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version