Author Topic: Orthodox-Catholic Reconciliation?  (Read 3007 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Boyana

  • Pro JTFer
  • *****
  • Posts: 901
Orthodox-Catholic Reconciliation?
« on: November 18, 2010, 08:05:54 AM »
http://www.serbianna.com/columns/savich/063.shtml



      

      
First to Recognize Croatia

Pope John Paul II was the first to recognize Croatian independence on January 13, 1992, two days before even Germany. This reckless and provocative diplomatic action resulted in a civil war that killed thousands of Serbs and Croat

Offline Kerber

  • Pro JTFer
  • *****
  • Posts: 699
Re: Orthodox-Catholic Reconciliation?
« Reply #1 on: November 19, 2010, 09:12:48 AM »
Traitor:




...and other traitors:


Српски првојерарх у католичкој процесији




18 новембар 2010

Мали приговор на «Одговор на допис умиривљеног Епископа Артемија од 13. октобра 2010.»

У свом акту/писму (број 1345 од 12.новембра 2010.у Београду) Свети Архијерејски Синод Српске Православне Цркве оптужује Владику Артемија да: « ...сте више пута били спремни да својој сабраћи архијерејима неосновано спочитавате „екуменистичко поступање" приликом официјелних сусрета са представницима инославних Цркава и верских заједница, дотле не видите духовну заједницу и општење са лицима под судом и у стању канонског беспоретка на светим архијерејским Литургијама које сте служили у манастиру Шишатовцу у присуству одбеглих клирика из Епархије рашко-призренске.» (2)

На овакву оптужбу против Владике Артемија, ја скудоумни, имам приговор, јер је сматрам неоснованом и лажном. У нашем народу се каже да «Ако коза лаже, рог не лаже», те зато постављам аргументе који поткрепљују ставове Владике Артемија по питању екуменистичког заједничарења наших епископа са јеретицима римокатолицима. Како другачије назвати осим «молитвеним општењем» оно што је забележило око камере током посете нашег Патријарха Бечу. Ако је ово неосновано указивање на дубину прожетости појединих епископа СПЦ свејересју екуменизма, онда који још доказ треба да се приложи?

Ово је по мишљењу Потписника Акта Светог Арх. Синода неосновано, али је по логици писца Акта основано да се Владика Артемије оптужује што је служио Свету Литургију са верним народом у коме су били и људи (монаси) против којих се води поступак због тога што су кренули за својим духовником. Тај њихов поступак је толика кривица код екумениствујућих епископа да им они како видимо оспоравају и улазак у Цркву! Крштени су, под истрагом су, кажу да су спремни да прихвате сваку одлуку и пресуду од стране Синода (и прихватили су), осим да се одрекну свог Духовника и аминују насиље које се спроводи над Црквом, па због чега они не могу да присуствују Литургији? Владика Артемије није саслуживао са њима, јер ако јесте онда су, на сликама видимо, са римокатолицима саслуживали и Патријарх и епископи са њима, а римокатолици јесу јеретици док одбегли (изгнани) монаси то нису. Ово је само један од приговора на контрадикторни и памфлетистички «одговор» оптужбу коју је Св. Арх. Синод СПЦ упутио Владици Артемију, за друге приговоре остављам место духовнијим и молитвенијим од мене скудоумног и свегрешног.


Михаило Перовић
Борба за веру
17. новембар 2010.
http://borbazaveru.info/content/view/3043/1/
-------------------------------------------------------
НАПОМЕНА УРЕДНИШТВА:

Патријарх је приликом посете Бечу присуствовао католичком празнику посвећеном "Блаженој дјевици Марији", који је успостављен због победе Аустријанаца над Турцима у 17. веку. То чак није ни празник из доба док су Запад и Исток били јединствени, него чисто папистичка манифестација.